
Практиката ѝ в работата с деца ѝ позволява лесно да комуникира с тях и да създава уютна, сигурна среда, в която да учат и развиват своето въображение свободно.
Заедно с учениците от 4.а клас измислиха герои и създадоха своя приказка. Те бяха преки участници в процеса и това ги стимулира да бъдат активни в дискусията. Най-голяма еуфория за тях беше предизвикателството да разкажат истинска история, но да добавят и един измислен факт. Участниците бяха много непринудени в своите реакции и отговори.

„Мисля, че е изключително важно да има библиотеки. Бих препоръчала на всяко училище, ако може да отдели една стая. Децата със сигурност ще я посещават“, сподели Диана Петрова.
Авторката дари свои книги на училищната библиотека, които всички ученици могат да заемат и четат в удобно за тях време.
Заедно с учителите беше проведено обучение на тема: “Терапевтично писане в клас“. Бяха разгледани различни методи, които да провокират детската креативност като психотерапия, фототерапия, приказкотерапия и художествено писане.
Отговорник за библиотеката няма да е само един човек, споделят от училището. Тяхната идея е по-големите ученици да влизат в ролята на библиотекар, като това ще се случва ротационен принцип. Целта е да бъде изградена добра основа за взаимодействие между учениците, която да ги сближава, давайки им възможност да си помагат в търсенето на книги, да споделят мнения и идеи.