Около 10 септември е предвидено да започнат най-неотложните ремонтни дейности на път II-11 Добри дол – Сливата – Орсоя. Агенция "Пътна инфраструктура" прави това уточнение по повод искания на граждани за ремонт на отсечката в района на най-голямото свлачище, регистрирано у нас край Орсоя.
През 2018 г. е извършван мониторинг на свлачищните процеси в участъка от второкласния път.През 2017 г. са изпълнени най-неотложните работи, свързани с отводняването на пътя и извършването на изкопни работи, които влияят на натиска върху пътното платно. 200 хил. лв. са дадени за изкърпване на отсечката преди зимата, а 50 хил. лв. за отводнителни дейности.
Планирано е през 2018 г. при значително затихване на свлачищните процеси около 10 септември 2018 г. да стартират най-неотложните строително-монтажни работи, с оглед подготовката на участъка за новия зимен сезон. В недобро състояние е отсечка от около 7-8 км.
Над 6000 кв. м са предвидени за локален ремонт на пътя. Той включва подобряване носимоспособността на основата напътя и възстановяване на асфалта. Предвидените дейности са за около 1 млн. лв.
Път ІІ-11 граница Видин – Добри дол – Сливата – Орсоя – Лом – Ковачица – граница Враца е основна връзка между Видин, пристанище Лом и АЕЦ „Козлодуй“. Пътят е строен преди 1959 г. През 1985 г. са ремонтирани 18.57 км (от км 23+167 до 41+737). През 2011 г. по "Проект за рехабилитация на пътната инфраструктура” съфинансиран от Световна банка – ЛОТ 1 са ремонтирани общо 35.099 км. Това е отсечката между Видин и Лом, в участъците: от км 0+000 до км 10+924 от км 14+010 до км 16+115, от км 31+873 до км 41+967, от км 49+691 до км 57+747, от км 68+279 до км 70+223, от км 102+200 до км 104+175.
Участъкът в близост до свлачището не е ремонтиран заради огромните средства, които държавата трябва да даде за укрепване на най-голямото свлачище, регистрирано преди повече от 35-40 години.