Това не е първото отличие на Българското дружество за връзки с обществеността за "Влез в час с данъците“. През 2015 г. образователният проект на НАП стана носител на първата специална награда, която се връчва от Комисията по професионална етика към дружеството. Целта на наградата е да насърчи PR-специалистите в своята работа да прилагат, да следват и да се уповават на Етичния кодекс на експертите по връзки с обществеността.
НАП провежда образователния си проект за трета поредна година. В рамките на последното му издание са изнесени над 700 учебни часа, посветени на данъци и осигуровки в средните училища в цялата страна.
"Влез в час с данъците" има за цел да повиши данъчната и финансова грамотност на подрастващото поколение в България. НАП е пионер в дигиталното обучение сред младите със системата си за онлайн обучение, която бе въведена през миналата година.