След като разгледа внесените предложения, с Решение 659/11.03.2019 г, Общинският съвет обяви процедура за подбор по документи за длъжността - "Финансов контрольор" в "МБАЛ Мездра" ЕООД - общинско лечебно заведение - еднолично дружество с ограничена отговорност.
Съгласно изискванията, кандидатите трябва:
Да притежават висше икономическо образование, степен "Магистър" и имат най-малко пет години трудов и/или осигурителен стаж. Предимство е придобитият стаж в областта на счетоводството, или/и вътрешен и външен одит.
Да не са лишени с присъда от правото да заемат материално-отчетническа длъжност.
Да не са осъждани на лишаване от свобода за умишлени престъпления от общ характер, освен ако са реабилитирани.
Необходими документи:
Документите се подават в запечатан непрозрачен плик, надписан с името на лечебното заведение, за което се кандидатства, името на кандидата, адрес и телефон за обратна връзка.
За всяко подадено заявление се издава входящ номер.
Пликът съдържа следните документи:
1. Заявление;
2. Автобиография (европейски формат);
3. Нотариално заверено копие от диплома за завършено висше образование;
4. Документ за трудов стаж или нотариално заверено копие от трудова книжка;
5. Свидетелство за съдимост;
Кандидатите за заемане на длъжността трябва да представят необходимите
документи в деловодството на Общински съвет Мездра, в срок до
21 март (четвъртък) 2019 г., всеки работен ден от 08.00 до 17.00 часа.
На кандидатите за участие в подбора се предоставя проект на договор за възлагане на контрол в лечебното заведение в срок до 21.03.2019 г., в деловодството на Общински съвет Мездра.
За допълнителна информация: тел. 0910 923 67 - Общински съвет Мездра.