"Често пъти зад тези гръмки надписи реално не стои никакво намаление или пък цените не са формирани по начина, по който ни се представят. Българинът става и все по-активен в онлайн пазаруването, където пък предложенията стават все повече и повече. Трябва да сме наясно обаче, че те не винаги са коректни", предупреди той. Пред Bulgaria ON AIR Димитър Маргаритов посъветва още да правим съпоставки на различните оферти и в никакъв случай да не пристъпваме към покупка на първото нещо, което ни се предложи.

"Тъй като броят на кампаниите е огромен, непрекъснато има случаи, в които се наблюдава нарушение на правилата за предлагането на стоки с намаления. Обявява се една цена, представена като по-ниска. В последствие обаче се оказва, че въпросната стока не е била продавана на по-висока цена поне един месец преди това", допълни още председателят на Комисията за защита на потребителите.

Източник: dnes.bg