Всеки епизод на „Зелената емисия“ разглежда различни аспекти от потреблението на новите технологии и отпечатъка им върху околната среда. Във видеата децата споделят факти за проблема, но и предлагат решения, показвайки какви малки промени може да направи човек, за да даде своя принос за подобряване на голямата картина.
„Проблемът със замърсяването на планетата е толкова комплексен, че невинаги имаме ясна идея какво можем да направим самите ние, в нашето всекидневие, с нашата заетост и ритъм. Темата ни изглежда сложна и далечна, съответно ни е трудно да се мотивираме дори да се информираме как ситуацията може да се подобри.“ – смята Мария Маринова, директор „Бранд и маркетинг комуникации“ в Yettel. „А истината е, че всеки може да помогне много, правейки нещо малко в правилната посока. И когато много хора направят тяхното малко нещо – тогава настъпва промяната. Затова решихме чрез малките новинари да информираме за големите проблеми по лесен и достъпен начин, както и да дадем практични работещи идеи как с лесни действия всеки може да допринесе за по-чиста околна среда. Децата са тези, на които принадлежи утрешният свят и е важно да видим важността на темата през техните очи, а и щом те могат да разберат какво трябва да се направи, значи и големите могат.“
Като една истинска новинарска емисия, „Зелената емисия“ на Yettel си има студио, което любезно се помещава в стаята на младата журналистическа надежда и водещ Калата, а живата връзка от горещите точки е поверена на любознателната репортерка Мими. Двамата водещи правят неочаквани разкрития в домовете си, обясняват сложни технологични термини на достъпен език и споделят с нас каква е връзката между кабелите, старите мобилни телефони, пълните със селфита облачни пространства, аудио и видео платформите и околната среда.
Коледното пето издание на „Зелената емисия” на Yettel ще бъде в онлайн ефира на 19 декември – точно навреме, за да бъде в помощ на планетата и на качественото време с близките ни по празниците, защото ще се фокусира върху проблема с прекарването на повече часове пред екран в почивните дни. Дотогава можете да наваксате, като изгледате всички емисии на сайта на Yettel, в YouTube канала или във Facebook страницата на оператора.
„Зелената емисия“ е една от инициативите, с които Yettel споделя полезна и достъпна информация с потребителите си за устойчивия начин на живот, с амбицията да мотивира колкото се може повече да направят малки промени във всекидневието си, които да помогнат на планетата и хората. Една от целите в 5-годишната стратегия за устойчиво развитие на компанията е да стига до 2,5 млн. души с теми, посветени на устойчивото бъдеще. Справянето със замърсяването от електронния отпадък, който е най-бързо растящият поток от отпадъци в световен мащаб, също е сред ангажиментите, заявени в стратегията. Целта на компанията е до 2028 г. да събере 127 тона електронни отпадъци и по този начин да не допусне те да попаднат на сметището.