Системата ще формира групи потребители с подобни предпочитания и това ще помогне да се запази анонимността на информацията на всеки потребител.
Рекламодателите ще получават общите данни за разпространението на подходяща реклама за техните продукти и услуги.
„Днес ние изрично заявяваме, че когато използването на „бисквитки“ от трети страни бъде прекратено, няма да създадем алтернативни средства за идентификация, за да проследяваме лица, докато те са в мрежата, и няма да ги използваме в нашите продукти“, каза Темкин.
Той също така добави, че тези промени ще представят бъдеще, в което мрежата ще може да се използва лично и безопасно, без от това да пострадат рекламите.
Преди това Google стартира тестване на YouTube Shorts. Тази услуга ще предостави на потребителите възможност да снимат кратки видеоклипове в портретна ориентация.
Източник: dariknews.bg