От протокола на конкурсната комисия с председател адвокат Цветомир Стоев, който е публикуван на официалния сайт на Община Мездра, става ясно, че Джамбазка е представила всички необходими документи, които се изискват според обявата и те удостоверяват, че тя отговаря на обявените минимални и специфични изисквания за заемане на тази длъжност: образователно-квалификационна степен - магистър, 4 години професионален опит или минимален III младши ранг, специалност, по която е придобито образованието - публична администрация или икономическа специалност, както и компютърни умения.

Във основа на подадените документи конкурсната комисия е решила да допусне до участие в конкурса Севдалина Джамбазка.

Конкурсът ще се проведе в два етапа - защита на разработената от нея концепция на тема "Стратегическо управление на Общинска администрация - Мездра" и интервю. Джамбазка трябва да представи своята концепция най-късно до 16:30 часа на 22 май, понеделник, в Деловодството на Община Мездра.

Защитата на концепцията ще се проведе на 26 май, петък, от 11:00 часа в Малката заседателна зала на Община Мездра, а интервюто е същия ден от 14:00 часа.

Резултатите от конкурса за заемане на длъжността "Секретар на Община Мездра", който до голяма степен е с предизвестен край, се очаква да бъдат обявени в началото на юни.