ОДМВР - Враца информира, че структурната промяна няма да се отрази на административното обслужване на гражданите. Както и досега, жителите на Община Роман ще подават в сградата на полицията в града, заявления за издаване на лични документи и СУМПС и ще получават от там готовите документи.

В Участък – Роман гражданите могат да подават сигнали, жалби и други заявителски материали за констатирани от тях нарушения или престъпления.

Структурната промяна няма да се отрази на изпълнението на функционалните задължения на полицейските служители, свързани с обезпечаване на обществения ред, териториалното обслужване и полицейското присъствие в района.

При необходимост, гражданите могат се свържат с Участък – Роман на телефони:0910/ 920 80; 915 10; 0885/224 608.

Приемът на граждани ще се осъществява от началника на РУ – Мездра, всеки вторник, от 10 до 12 часа.