Традиционният достъп до услугите от юридически лица се осъществява чрез еднократна регистрация на потребителски профил, за който, освен име и ЕИК на юридическото лице, са необходими адрес на електронна поща и генерирана от лицето парола. Входът в системата (идентификацията) е чрез електронната поща и паролата от създадения вече потребителски профил. За да се изпрати коректно попълненото заявление за желаната услуга, е необходимо подписване с КЕП (квалифициран електронен подпис). Електронните административни услуги могат да се заявяват от физически лица по описания начин само при наличие на електронен подпис на физическото лице.

Другата възможност за заявяване на електронни административни услуги, от които физическите лица могат да се възползват, е чрез персонален код за верификация. Заявлението за персонален код за верификация се подава лично, на място, в Община Козлодуй. Кодът се изпраща на заявителя на посочения от него имейл адрес. При регистрацията на потребителски профил в портала за електронни услуги физическото лице вписва и получения персонален код за верификация. Заявените електронни административни услуги от профили с вписан персонален код за верификация не изискват подписване с КЕП (квалифициран електронен подпис).

Електронните административни услуги, които Община Козлодуй предлага, може да видите в сайта на Община Козлодуй – меню „Електронни административни услуги“ или директно на адрес: https://auslugi.com/public/home/kozloduy/index .

ВАЖНО! Тъй като за реализиране на електронна комуникация при една от възможностите е необходимо осигуряване на квалифициран електронен подпис, от общината уведомяват, че има постигната договореност между Държавна агенция „Електронно управление“ и доставчиците на удостоверителни услуги за издаване на едномесечен безплатен електронен подпис. За целта е необходимо да гражданите да посетят лично офис на доставчик на удостоверителни услуги или да заявят онлайн през съответния сайт на доставчика.

За докладване на неспешни сигнали от различно естество към Общината гражданите могат да използват приложението „Кмете, виж!”, достъпно през сайта на Община Козлодуй или на адрес: https://kmetevij.com /. За регистрация в приложението се изискват данни на лицето, актуална електронна поща, телефонен номер и парола, която потребителят сам генерира.

За подаване на сигнали, мнения, предложения и жалби към Община Козлодуй гражданите могат да се възползват от формата, публикувана на сайта на община Козлодуй в меню Общински услуги -> За сигнали, мнения, предложения и жалби или директно на адрес: https://www.kozloduy.bg/subsection-816-content.htm... . Публикуваната там форма всеки гражданин може да изтегли, да попълни и да изпрати на имейл адреса на Общината obshtina.kozloduy@gmail.com.